środa, 13 czerwca 2012

Powitanie...

Cześć!
Większość z Was pewnie zna już mnie z bloga o nazwie Nieosiągalni ...
Teraz mam zamiar przedstawić wam moją kolejną książkę... Zaczęłam ją pisać nie dawno ale uważam, że pomysł jest świetny...
Mam tylko ogromną nadzieję, że go za przeproszeniem nie spieprzę...

   Powieść przedstawia historię dziewczyny o imieniu Zośka i chłopaka - Eliasza, którzy żyją w dwóch różnych światach.
Ona -   czerwono włosa uczennica liceum, nieźle się uczy i zwykle dostaje to co chce. Pomimo swojego buntowniczego wyglądu i zachowania w głębi duszy jest ciepłą i uczuciową dziewczyną o wielkim sercu. Kocha swoich rodziców i paczkę wspaniałych przyjaciół.
On - długowłosy  brunet o pięknych, bursztynowych oczach. Ma problemy w szkole ze względu na narkotyki. Odkąd jego matka umarła nie bierze, jednak to nie jest jego największy problem. Po szkole bowiem musi zajmować się ojcem - alkoholikiem.

Pomimo tego łączy ich jedna pasja - gra na pianinie. Czy coś z tego będzie? Przyjaźń? Zauroczenie? Może nawet miłość... Czy uda im się pokonać wszystkie przeszkody jakie wniesie do ich życia los?

Mam nadzieję, że z zapartym tchem będziecie śledzić kolejne przygody tej dwójki.
Swoje opinie wyrażajcie w komentarzach...
Czy zagracie ze mną na Pianinie Wspomnień?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz